(044) 528 33 66
(067) 549 01 77
Вхід для клієнта

Зовнішній аудит якості сервису – або Service Audit

Audit як послуга, пропонована КВІКСТАРТ — це зовнішній ініціативний аудит процесів або програм оцінки якості сервісу – або інакше Service Audit.

Потреба в послугах Service Audit виникає в зв’язку з наступними обставинами:
— необхідність спеціальних знань для перевірки інформації
— необхідність актуальної інформації для «управління результатами» в практичному застосуванні Mystery Shopping
— відсутність власних ресурсів для вирішення завдань
— ймовірність подачі необ’єктивної інформації з боку постачальника користувачам цієї інформації (особливо у випадках конфліктів, суперечок або, наприклад, надання завідомо неправдивої інформації)
— залежність прийнятих рішень від якості інформації, на базі якої такі рішення приймаються

Service Audit як контроль результатів процесів або програм зводиться до двох питань:
Чи ми робимо правильні речі?
Чи ми робимо їх правильно?

Аудиторська діяльність в широкому сенсі — це підприємницька діяльність аудиторів (або аудиторських фірм) по здійсненню незалежних позавідомчих перевірок зобов’язань і вимог економічних суб’єктів, консультування та навчання в будь-яких професійних сферах діяльності. Окремі види аудиту близькі за значенням до сертифікації.

Головною вимогою до аудитора, є його кваліфікація, бездоганна чесність і незалежність. Обов’язковою вимогою є професійна підготовка кадрів компанії-аудитора і наявність досвіду.