(044) 528 33 66
(067) 549 01 77
Вхід для клієнта

100 000 оцінок за іноваційною методикою RCA

Понад 100 000 оцінок в регулярних моіторингових проектах оцінки якості обслуговування для Замовників — з таким рекордом ми завершили 2020 рік.
Компанія КВІКСТАРТ отримала офіційне Свідоцтво на Методику RCA – двокомпонентну методику оцінки якості обслуговування в 2019 році. Дослідження якості сервісу за методикою RCA — це аудит реальних «живих» і телефонних розмов, реальних листувань в чаті з Клієнтами, відео записів обслуговування в точці обслуговування (магазин, салон, тощо).
Ми продовжуємо використання іноваційної методики RCA з більшою впевненістю, оскільки маємо охоронні документи, та зі сподіванням на активний попит на маркетинговому ринку України. Власні розробки дозволяють нам бути конкурентними та відповідати викликам 4-ї індустріальної революції у цифрову еру. Сподіваемось, це не звучить надто патетично, адже ми вже тут.

Обсуждение закрыто.