(044) 528 33 66
(067) 549 01 77
Вход для клиента

Статья «Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями»

«…

В той час коли маркетингові дослідження розробляють теорію цінності товару та послуги для споживача, Mystery Shopping заповнює розрив між теорією та практикою, надаючи «зворотній зв’язок» як само в процесі комунікацій з клієнтом реалізується ця теорія.

Mystery Shopping використовується для збору даних процесу комунікації персоналу з покупцем, що допомагає визначити, як само відбувається весь процес комунікації. Таємних покупців просять бути об’єктивними і пояснити спостереження. Mystery Shopping носить більш оперативний характер і дозволяє швидко реагувати на порушення стандартів обслуговування клієнтів, контролювати якість і підтримувати певний рівень обслуговування.

Mystery Shopping як маркетингове дослідження розвивається та розповсюджується на різні мультиканальні (omnichannel) комунікації з клієнтами – соцмережі, інтернет-сайти компаній, чати, тощо.

Mystery shopping сьогодні є не тільки методом контролю та перевірки, але і діагностичним та аналітичним методом що дозволяє зрозуміти стан сервісу та побачити і проаналізувати тенденції вдосконалення процесу комунікації з метою підвищення рівня задоволеності клієнтів.»

 

 

источник: http://uam.in.ua/upload/iblock/53f/53fbf60fb4a824ecfcbf3e28d7ed5662.pdf

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *